Daca lumea vrea sa fie pacalita….atunci sa o pacalim!

                                                                            “Do you want to continue(y/n)

                                                 If you want to abort press any key(recommended)”

Mda, vineri seara, in care orice reprezentant al rasei umane , categorisit ca fiind mascul ar sta asezat in fatza tv-ului , sorbind o bere si butonand telecomanda, in timp ce emite sunete ce indica viatza imbelsugata si bucuria degustarii licorii bachice.

Dar cum subiectul ce posteaza nu face parte din bine meritata categorie mentionata mai sus (ci mai degraba a paranoicului misogin, ce nu rateza niciodata sa rupa ideologiile vreunei Eve feministe), isi deschide plictisit pc-ul (modalitate de a se destresa si de a scapa de prostia umana ce defuleaza zilnic in viatza fiecaruia). Ce s-o mai lugim cu firul epic, deschid mess-ul(inca nu am fost compromis de virusul feisbuc, am ramas fan mesului de pe iahuu) si vaz un link pe oflain. “Strange!” si dau clic.

“OMFG,OMFG” => stupefactie….titlul postului “Vulgar”…..bloggerul….femeie…..subiectul….impartirea oamenilor in: maxi (obect antemergator barbatului folosit propasirii speciei), medi, mini si apenduli.

“abstract” si rotitele ruginite ale imaginatiei inca neutilizate in scopuri pasnice incep sa se invarta.

Un zambet ironic se prefigureza undeva, in timp ce Bitza isi cauta bagaboanta.

Barbati:maxi, medi, minipuli. Femei:apule, printr-o relationare directa => adunatura de indivizi ce folosesc actiunea fizica de copulatie, minim de 3 ori pe zi, mai ales inainte si dupa mesele importante ale zilei.

Papucul de la sfarsitul epopeei si metafora femeii – gradina zoologica  te duc cu gandul la un spectacol burlesc fara precedent.

Datorita sinergiei evenimentelor expuse, naratiunea isi urmeaza cursul catre dezideratul:”Si femeile sunt la fel ca automobilele,nu?!”.

Normal, si ele se impart in: masini bune, masini noi,masini scumpe, de ocazie, etc.

Femeia – autoturism nou – elemetul descriere la standardul “nou”, doar la inceputul relatiei sau casatoriei, cand intre ea si sofer (aka narodul ce a dus-o la altar sau o recunoaste ca fiind “a lui” si in momentele cand devine scumpa, uzata sau rabla ). Astfel in cadrul simbiozei masina noua si sofer se invart apelative de gen: iubi, draga si din prostie sau manipulare se mai scapa cate un te iubesc. Apoi, din cauza trecerii timpului  si a diverselor stagii ale simbiozei femeia-automobil tinde catre categoria: masina-buna – este mai permisiva, cere foarte putine, isi intelege soferul pentru lipssa de timp si mai ales cea de atentie. In aceasta stare salasluieste de putina vreme, avand afinitatea ei catre ultimul stagiu al automobilelor, dar totusi urmeaza starea transcedentala de “uzura”, iar mai apoi cap de linie “rabla”, dar din pacate pt astfel de elemente guvernul Romaniei nu da prime de casare.

Aceste ultime doua stari au ca trasatura comuna lipsa de intelegere intre entitatea femeie-automobil si sofer-consort, care este brusc urmata de caderea in ne-simtire acelor doi si de acceptare a situatiei “fara scapare” in care se vad prinsi.

Femeia – autoturism de ocazie, element cu durata fluctuanta in relatia cu un pseudo-sofer, consuma putin, e mai timpul permisiva si intelegatoare, a invatzat sa nu “claxoneze” sau sa “pape ulei” in cazul in care pseudo-soferii se succed prea des.

Femeia – autoturism scump, elementul cameleon al speciei sale, detinand caracteristicile tuturor descrierilor de mai sus, are un sofer-consort de facto, fiind posedata de cei ce isi permit o caroserie noua sau prospat tunata, la care se adauga un motor de la un model de ocazie ce in curand va tinde catre categoria rabla. De iure aceasta are o pleiada de pseudo-soferi si mai ales mecanici ce ii asigura schimparea consumabilelor intr-un proces perfect legal.

Motto-ul era ales ca avertisment, la fel ca si ideea: “decat sa imi iau masina sa imi pape banii, si cand sunt baut sau ocupat sa o las in garaj, dar de fapt sa mi-o plimbe altul….mai bine pieton!”.

Nu stiu ce vreti voi, eu tot pieton raman……TO BE CONTINUED

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *